A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Kórházba szállították Balázs Klárit

Balázs Klári 12 kilót adott le egy év alatt. Voltak olyanok, akik aggódni kezdtek az énekesnőért, hogy talán valamilyen betegség állhat a súlyveszteség mögött, de Klári megnyugtatott mindenkit: erről szó sincs.
Az elmúlt évben tudatosan nagyjából havi egy kiló fölöslegtől szabadultam meg, így nem drasztikusan hirtelen a súlyveszteségem. Bár még most sem értem el a magasságomhoz ideális testsúlyt, mégsem szeretnék tovább fogyni, hiszen így is nagyon jól érzem magam a bőrömben! – nézegette, amikor rájött, hogy fogynia kell, de ennek nem a legjobb módját választotta akkor.

– Hashajtót szedtem és semmilyen táplálékot nem vittem a szervezetembe, csak spenótot és húslevest ettem. Végül már úgy néztem ki, mint egy halálmadár, és kórházba kerültem – emlékezett vissza Klári, akinek a testéből minden ásványi anyag kiürült a fogyókúrája miatt. Végül infúzióval sikerült megmenteni a művésznőt, aki arról is mesélt, hogy férjével igen komoly fizikai terhelésnek vannak kitéve a koncertek alatt, ugyanis előfordul, hogy naponta háromszor is fellépnek.

– Boldog vagyok, mert előszedhettem az összes régebbi, értékes ruhadarabomat, és már egy dekát sem szeretnék fogyni.

Forrás: blikk.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések