A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Hétfőtől jön csak az igazi pokol a Budán közlekedő autósoknak

Augusztus 14-én lépnek életbe a Műegyetem rakpart és a Petőfi hídi le- és felhajtók felújítása miatti lezárások.
Hétfőn lépnek életbe azok a közúti forgalomkorlátozások, amelyek a Műegyetem rakpart Bertalan Lajos utca és a Petőfi hídi le- és felhajtók közötti szakaszának, valamint a fel- és lehajtók komplex felújítása miatt szükségesek.

Augusztus 14-től (hétfőtől) kerül sor a Petőfi híd északi fel- és lehajtójának lezárására, valamint a Műegyetem rakpart forgalmának korlátozására – itt irányonként egy-egy sávon haladhat a forgalom. Szintén hétfőtől zárják le a Budai alsó rakpartra vezető lehajtót. A 153-as busz forgalma ugyanakkor a tervezettek szerint, augusztus 10-től (csütörtöktől) módosul.

A XI. kerületi Műegyetem rakpart Bertalan Lajos utca és a Petőfi híd déli lehajtója közötti, elhasználódott útszakaszát, valamint a híd budai oldali le- és felhajtóit Fővárosi önkormányzati forrásból újítják fel, a rekonstrukciós munkák várhatóan december 10-ig tartanak - írja a BKK a honlapján.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések