Hirdessen itt

Budaházy: Nem szabad engednünk, hogy hazánk is Nyugat-Európa sorsára jusson!

Budaházy György írja:
Hazafiak, honleányok, jóérzésű magyar emberek!

Július 4. a dicsőséges 907-es Pozsonyi csata emléknapja. 1110 évvel ezelőtt ekkor alapoztuk meg az egyesült nyugat-európai seregek legyőzésével európai nagyhatalmi státuszunkat.

14 évvel ezelőtt, 2003-ban én kezdtem el néhány hagyományőrző barátommal megemlékező rendezvényeket rendezni Budapest szívében e jeles esemény kapcsán. Örvendetes, hogy ma már sokfelé tartanak ennek tiszteletére megemlékezéseket, bár a sajtóban éppen csak elvétve van róla szó.

De július 4-én zártuk le 2002-ben két tucat hazafival a szavazatok újraszámlálásának kiköveteléséért az Erzsébet hidat is, ami az újkori magyar nemzeti ellenállás amolyan hőskori akciójának tekinthető.

Vártam, hogy esetleg lesz valami rövid kis emlékeztető hír róla valahol, de nem találtam sehol semmit. Akkor legalább én most ezúton megemlékezek az eseményről.

Amiről viszont ezekben a napokban mindenhol lehet olvasni, az a Nyugat alkonyához vezető út egyik mérföldkövének számító aberrált szemétség, az úgynevezett “Pride”, a homoszexualitás és az abból kinőtt mindenféle degenerációk ünnepe. Az ez ellen való tiltakozásokon is már a kezdetektől jelen voltam mindig, ha az ellenem folyó koncepciós eljárások éppen nem akadályoztak meg benne, mint most, hogy ott legyek. Szerencsére azért vannak még a hazafias oldalon, akik idén is tiltakozó megmozdulást hirdettek ellene, sőt, a közelmúltban egy petíció is indult a betiltásáért, amit pár nap alatt már több mint húszezren aláírtak. Ez is jól mutatja, hogy a társadalmunkban még megvan a védekező ösztön a liberálisok felforgatásával szemben.

Ezúton én is felhívok minden jóérzésű embert, hogy július 8-án jelenjen meg Budapest belvárosában és csatlakozzon a Pride ellen tiltakozók csoportjaihoz. Nem szabad engednünk, hogy hazánk is Nyugat-Európa sorsára jusson, ahol az elfajzottak már diadalt ülnek a normalitás romjai felett és az önvédelmi képességétől ezzel is megfosztott társadalmak helyére lassan hömpölyögnek be az idegen tömegek.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések