A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Brutális baleset Szombathely felé! Semmi nem maradt az autóból! Megrázó videó!

Hátulról belerohant egy kamionba egy személyautó az M86-os úton, Pósfánál. A kamion defektet kapott, de ezt nem vette észre a mögötte haladó jármű.
A kamion defekt miatt félrállt a mögötte haladó Jaguár sofőrje azonban ezt nem vette észre és fékezés nélkül beleszaladt hátulról.

„Szinte kiszakadt a kezemből a kormány, semmit nem tudtam csinálni, csak tapostam a féket. Nekiütköztem a korlátnak. Bekapcsoltam az elakadásjelzőt és éppen készültem arra, hogy kimásszak a kamionból a másik ajtón, amikor a Jaguar belehajtott a pótkocsi jobb hátuljába” – mondta a kamion sofőrje a 112press-nek.

A jaguár sofőrje és kutyája kisebb törésekkel megúszta a balesetet. A férfi segítség nélkül ki tudott mászni.

A portál úgy tudja, hogy a keze és lába, valamint az orrcsontja eltört.

Az ütközés miatt Szeleste és hegyfalu közt lezárták az autópálya Szombathely felé vezető sávját.


Forrás: atv.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések