A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Szándékos volt? Becsomagolt cuccokkal figyelmeztette a szomszédot a tűzre az a lakó, akinél felcsaptak a lángok Londonban

A 41 éves Maryam Adam, a londoni tűzvész túlélője elmondta, hogy szomszédja figyelmeztette a tűzre.
“A szomszéd bekopogott 0:50-kor és szólt, hogy egy zárlatos hűtő miatt felcsaptak a lángok a lakásában, ekkor észrevettem, hogy a folyosón az ajtaja előtt egy nagy zsák van a cuccaival, azért tudom ilyen pontosan, hogy hány óra volt mert aludtam és az órára néztem, mert nem tudtam miért zavarnak ilyen későn” – mondta el a 41 éves nő.

Beláttam az ajtaján. Nem volt nagy tűz. Szerintem simán el tudta volna oltani. Idegesnek tűnt – tette hozzá Maryam.

A rendőrségre 0:54-kor érkezett a bejelentés a tűzről.

A brit hatóságok most úgy becsülik, hogy akár 100 ember is meghalhaott a tűzvészben.

Forrás: dailymail.co.uk

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések