A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Szabó Zsófi és Majka keményen összeszólalkozott!

Szabó Zsófi és Majka komolyan összeszólalkoztak a Facebookon egy interjú kapcsán, ami eredetileg a Story Magazinban jelent meg. A cikk arról szólt, hogy Szabó Zsófi édesanyja nehezen fogadta el, hogy lánya cigány származású párt választott magának, és emiatt fél évig nem is beszéltek.
Majkát mélységesen felháborította az interjú. “Ilyen van 2017-ben? Szabó Zsófi mit csinált, mikor láttamozta a cikket? Azt mondta ez mehet?” – írta személyes Facebook-oldalán.

Szabó Zsófi nem sokkal később egy hosszabb posztban válaszolt Majka bejegyzésére. Mint írta, Majka szerinte félreértette a cikket. Az interjú ugyanis arról szólt, hogy Zsófi édesanyja hogyan tette túl magát az előítéletein, ellenben nagyon aggódik leendő unokáiért, akiknek biztosan meg kell majd küzdeniük a körülöttük lévők rosszindulatával és a hátrányos megkülönböztetéssel. (Ezeket a bejegyzéseket IDE kattintva tudod elolvasni.)

Most úgy tűnik, tovább folytatódik a kommentháború, Majka ugyanis hamar visszavágott Zsófinak a saját bejegyzése alatt:

“Zsófika!! Esküszöm nem értelek.. egy pillanatig nem bántottalak… ráadásul nem teszem ki a rajongói oldalra, hanem a privát oldalamon kérdeztem meg, hogy lehet ilyet engedélyezni????? De sajnos téged ez nem igazán érdekel.

Csak azt látod, hogy én harapok. Pedig egy cseppnyi szemétség nem volt részemről benne… Mielőtt hírt csinálsz belőle a saját portálodon, kérlek értelmezd. Összvissz 3 mondat” – írta Majka. Természetesen Szabó Zsófi sem hagyta szó nélkül a hozzászólást:

“Peti! Nyilvános a posztod! Nekem nem is vagy az ismerősöm! Nem hírt csináltam. Sajnos védeni kényszerülök magamat, a családomat. Az egyik legnagyobb népszerűséget magadnak tudó ember vagy az országban! Felelős vagy azért, ahogy megnyilvánulsz! Felelős vagy azért, amit a szintén ismert emberek kommentelnek! Nem írtam rólad rosszat, tisztáztam magam. Bár ne kellett volna…” – írta.

Az utolsó szó egyelőre Majkáé, aki így tett pontot a beszélgetés végére:

“Felelős vagyok? Miért? Mert megkérdeztem, hogy lehet megengedned egy ilyen cikk publikálását? Belekevertél egy olyan posztba, ahol buddhistákat megszégyenítő tanok közepette nekem címzed az elfogadásról szóló hosszú viselkedéstant! Mi közöm nekem ehhez? A tájékozatlan 3. fél azt hiheti, hogy én valami rasszista megjegyzést tettem, vagy egy véresszájú szélsőjobbos vagyok, aki megbántott téged vagy a családod. Ez szerinted korrekt?

Lett ebből egy Schobert Norbertes médiahekk, közben meg csak az volt a kérdés, hogy slusszant át a biztos profi PR-rostán egy nyíltan rasszista mondat anyukád szájából.

Az eredeti kérdésre még mindig nem kaptam választ , de net tele van azzal , hogy mi háborúzunk” – írta a rapper-műsorvezető.

Forrás: szeretlekmagyarorszag.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések