A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Minden kiderül: megszólalt a budapesti megállóban történt, balesetben érintett Mercedes sofőrje

Telefonon nyilatkozott a TV2 Tények című műsorának M. Richárd, aki azt a fehér sportautót vezette, ami a gyanú szerint úgy lökött meg egy másik autót hétfőn a Dózsa György útnál, hogy az autó egy buszmegállóba csapódott. A balesetben két ember veszítette életét.
Azóta kiderült, hogy a fehér autót a kecskeméti marffiaper egyik vádlottja vezette, aki mindössze félórával korábban vásárolta meg a balesetet okozó járművet. Mint a TV2 anyagából kiderült, a per során azzal vádolták többek között, hogy védelmi pénzt szedett. Az utóbbi időben a tévé információi szerint “autókkal kereskedett”.

Azt mondta, hogy mindkettejüknek zöld volt a lámpa és a Citroen sofőrje kanyarodott elé. Elmondta azt is, hogy ő is megsérült a balesetben, eltört a bokája és a csigolyája, de saját felelősségre távozott már a kórházból.

Beszélt arról is, hogy sem alkoholt, sem kábítószert nem fogyasztott. Mint mondta, leülte a múltját, azóta pedig nagyon figyel arra, hogy ne kerüljön olyan helyzetbe, ami miatt visszakerülhetne. Ezért a feltételezés, hogy ő beszívva vagy berúgva randalírozik a városban, az teljes dezinformáció, tette még hozzá.

Korábban az Az RTL Híradóban elhangzott az is, hogy szemtanúk szerint a balesetet okozó kabrió nagyon gyorsan ment, és fékezés nélkül nekiütközött az előtte lévő kocsinak, ami a megállóban várakozó emberek közé csapódott. Hogy tényleg a megengedettnél gyorsabban haladt-e a férfi hétfőn, azt ebben az interjúban nem kérdezték meg tőle.

M. Richárdot kedden elérte a Velvet is. A lapnak azt nyilatkozta, hogy mérhetetlenül sajnálja a történteket, de vétlennek érzi magát, szerinte a baleset egy fatális véletlen volt:

„Szerintem az ütközés azért lehetett ilyen brutális erejű, mert a két autó szinte frontálisan csapódott egymásnak.″

M. szerint a Citroen a Hősök tere irányából halad a Dózsa György úton, és a Kassák Lajos utcában kanyarodott be balra, amikor a Mercedes-szel nekiüközött. Mindkettejüknek zöld volt a lámpa, de a kanyarodó autóval szemben neki lett volna elsőbbsége, mondta még el M., aki szerint a Citroen bevágott elé.

„A külső sávból kielőztem egy BMW-st, így kerültem a belsőbe. Láttam,hogy zöld a lámpa és nyomtam egy gázt, de nem padlógázzal mentem. Lehet, hogy túlléptem a sebességet, de nem akarok hazudni, nem tudom mennyivel mehettem.” – mondta a Velvetnek, ugyanakkor a szemtanúk állítását, hogy 120-130-al is mehetett, cáfolta.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések