A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Kirabolták a műsorvezetőt és férjét, de ez csak a kezdete volt rossz napjuknak

Anyagilag padlóra került a házaspár a történtek miatt! Azonnal a hatósághoz fordultak!
Szörnyű napja volt csütörtökön Valkó Eszternek és férjének. A házaspár anyagilag igencsak megsínylette a történteket!

Ellopták a pénztárcámat az összes iratommal együtt.

Terveztem hogy ma befizetem a havi csekkeket, ami szintén meghiúsult. Majd elmentem a rendőrségre – gondolván – eleget teszek állampolgári kötelezettségemnek, és megteszem a rendőrségi feljelentést ismeretlen tettes ellen, de a teljesen kiegyensúlyozott lelkiállapotomnak köszönhetően rossz helyen parkoltam” – kezdte a csinos műsorvezető férje, Péter, aki hozzátette: az is elképzelhető, hogy a nagy anyagi veszteség miatt le kell mondaniuk a közelgő utazásról.

“Szerintem a törökországi last minute nyaralást ezzel a nappal kipipáltam”- vallott a sajnálatos esetről Eszter.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések