A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

Elképesztő titok derült ki a Viszkis rablóról

Ambrus Attila, akit az ország Viszkis rablóként ismert meg, hónapokra elutazik Ázsiába. Jelenlegi életéről beszélt egy interjúban.
A férfi napi egy dollárból fog megtenni több, mint 5000 kilómétert egy tévés műsor kedvéért. Végigjárja Vietnámot, Laoszt, Kambodzsát és Thaiföldet. Önmagától fél. „ Az ember legnagyobb ellensége saját maga.”

Ambrus a Borsnak elmondta, hogy nagyon meglepődött a felkérésen, de két okból is igent mondott. Egyrészt kíváncsi, hogy tud-e csapatban dolgozni, másrészt pedig arra, hogy ötvenévesen is képes-e a nagy megmérettetésre.

Rablásai miatt 13 évet ült börtönben, így szerinte a maximum öt hét, amire külön válik feleségétől, már „nem tétel” számára. „Hiányozni fog, ez tiszta sor. Éppen azért fogjuk kibírni, mert szeretjük egymást.” A gyermekvállalásra késznek érzi magát, de nem erőlteti. Leginkább lányt szeretne, ám fiúnak is örülne. Azonban ha az ő habitusát örökli, fél, hogy beleőszül.

Ambrus Erdélyből származik, ahova évente párszor még mindig hazajár. Azonban nincs, aki várná. „Két OTP-t hazahordtam a rokonoknak, de arra se méltattak, hogy egy levelet írjanak nekem a börtönbe. Őket nem keresem. Anyámat is lehúztam a térképről, mert nem volt hajlandó az esküvőnkre eljönni. Ha lesz gyerekem, azt maximum csak a tévében láthatja (…) van az a pont, amikor már nincs bocsánat.”

A róla készült filmet jónak tarja, még meg is könnyezte. Szerinte társadalmi üzenete van, „de nem az, hogy attól, ha kirabolok harminc bankot f.szagyerek vagyok! Azért, mert valaha ilyet tettem, még nem vagyok f.szagyerek, sőt.” – nyilatkozta az egykori bankrabló.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések