A legfrissebb tartalmainkért kövess minket a Google Hírekben, Facebookon, Twitteren (X-en), Instagramon, Threadson vagy YouTube-on!

“Börtönben a helye!” Megszületett az ítélet Toroczkai ellen! Kemény őszinteséggel reagált rá!

Az alábbiakat Toroczkai László a közösségi oldalán tette közzé.
“Miközben a magyar családapát a saját udvarán a gyermekei szeme láttára késsel megtámadó román állampolgárságú bűnözők továbbra is szabadon sétálhatnak közöttünk, miközben az úgynevezett rendszerváltoztatás óta egyetlen, politikusból milliárdossá vált hazaárulót sem számoltattak el, engem holnap délelőtt ismét bíróság elé állítanak pusztán azért, mert 5 (!) évvel ezelőtt, 2012. március 15-én petíciót akartam átadni a magyar emberek millióit kifosztó bankok és IMF képviselőinek, a Bankcenter épületében. 

A nyitott ajtón mentünk be, nem bántottunk senkit, nem tettünk kárt semmiben. Az ügyészség most felfüggesztett börtönt kért rám, ìgy próbálva engem megfosztani a polgármesterségtől, és távol tartani a politikától. Ha nem megy demokratikusan, mert az emberek újra és újra megválasztanak, akkor jönnek ezek a módszerek.”

Ezt pedig a tárgyalás után tette közzé:

“Most ért véget a bírósági tárgyalásom. Az első fokú ítéletet hagyták jóvá, tehát a magyarok százezreit tönkre tevő bankvezéreknek szóló petícióátadást kényszerítés kísérletének minősítették, pedig én nem fenyegettem meg senkit.

A kettős mérce jól kitapintható, hiszen az ügyészség szerint az nem volt bűncselekmény, amikor engem egy börtönből ki-be járó helyi bűnöző fenyegetett meg a Polgármesteri Hivatalban, de akkor sem intézkedtek, amikor muszlimok százai küldtek nekem halálos fenyegetéseket. Ez a kettős mérce.

Az utolsó szó jogán annyit mondtam, hogy a hazámat szolgáltam 2012-ben, amikor a bankvezéreknek akartam üzenni az akciómmal. A büntetés ezért 400 ezer forint + 100-200 ezer forint perköltség. Rossz hír az ellenségeimnek, hogy ha befizetem, akkor tiszta lesz az erkölcsi bizonyítványom, tehát nem érinti sem a polgármesteri munkámat, sem más politikai feladatomat.

A bíróság súlyosbító körülményként értékelte, hogy a nemzeti ünnepen, március 15-én vittem a “Mit kíván a magyar nemzet?” című petíciót a magyarok százezreinek életét megnyomorító bankvezéreknek 2012-ben. Az ügyészség szerint ezért börtön járt volna.”

Forrás: facebook.com – Toroczkai László

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések